Изберете категорията, за да започнете пазаруването

Меню

Меню

Рекламации

При пазаруване в нашия интернет магазин сте сигурни, че ще получите 100% оригинален продукт с всички сертификати на запазените марки. Всеки продукт се продава с 2-годишна гаранция, която позволява заявяване на рекламация в този срок. Срокът важи за целия асортимент на магазина, включително и за продукти закупени по време на промоция. 


Искате да заявите рекламация? Нищо трудно! Ще Ви покажем, как да го направите бързо и успешно.


Бихме искали да вземем под внимание всяка рекламация, но за съжаление в някои случаи това е невъзможно. Необходимо е да имаме реални доказателства, че дефектът е възникнал по вина на производителя. Затова направете правилна оценка на продукта, за да бъдете сигурни, че възникналите дефекти не са били причинени от неправилна употреба или консервация.



Помнете, че нямате основание за рекламация при


  1. естествено износване на продукта
  2. механична повреда
  3. грешен подбор на размера
  4. след самостоятелно нанесени поправки
  5. употреба не по предназначение
  6. неспазване на инструкциите за пране
  7. грешна температура на гладене
  8. липса или неправилна поддръжка или консервация
  9. външни фактори - н.пр. деформации и разлепване възникнали при сушене на обувките до печки и радиатори
  10. механично пране на обувките
  11. разлики в структурата/цвета на кожата, зависещи от естеството ѝ
  12. обезцветяване/изпускане на боя от обувки с хастар боядисан с естествени оцветители


В случай, че сте сигурни, че продуктът подлежи на рекламация, изтеглете формуляра за рекламации на облекло или обувки, попълнете го и го сложете в кутията с продуктите за рекламация.



Как да заявя рекламация?



1. Изтеглете съответния формуляр за рекламация на облекло или обувки и го попълнете.

2.  Ако желаете да върнете безплатно продукт, можете да посетите най-близкия офис на Speedy или да заявите куриер на Speedy да Ви посети на посочен от Вас адрес.

3.  Получател: офис на СПИДИ 2 (обслужване на клиенти) - за магазин modivo.bg

Телефон за връзка с нас: 02/492 88 01

София 1000

ул. Абагар

БАЗА СОМАТ

Към формуляра за рекламации трябва да приложите също и документ потвърждаващ покупката (фискален бон/фактура). Ако не сте го запазили, трябва да посочите данните на купувача, за да можем да го открием в нашата система.

4. Вашата рекламация ще бъде разгледана от нашия екип от специалисти.


5. В рамките на 30 дни считано от датата на изпращане на пратката ще Ви изпратим информация относно статуса на рекламацията на посочения e-mail адрес.




Разглеждане на рекламацията



1. В случай, че рекламацията Ви получи статус “приета”, предлагаме следното: замяна с друг продукт, поправка или възстановяване на заплатената сума.


2. В случай, че рекламацията Ви получи статус “приета частично”, предлагаме отстъпка от цената на продукта.


3. В случай, че рекламацията не може да бъде приета, защото е неоснователна или не сме в състояние да удовлетворим очакванията Ви, рекламацията ще бъде “oтхвърленa”. На това основание ще Ви върнем продукта.


Най-често задавани въпроси

Рекламации

Всеки продукт се продава с 2-годишна гаранция, която позволява заявяване на рекламация в този срок. Този принцип важи за целия асортимент на магазина, а също и за продукти, закупени по време на промоция.

Всеки продукт се продава с 2-годишна гаранция, която позволява заявяване на рекламация в този срок. Срокът важи за целия асортимент на магазина, включително и за продукти закупени по време на промоция.

Не, гаранционната отговорност не води до рестарт на срока на гаранцията за новия продукт с допълнителни 2 години.

Гаранционния срок на продукта не се удължава допълнително с времето, през което продукта е бил в ремонт.

Според закона, клиентът има право да поиска възстановяване на сумата в брой, но продавачът не е длъжен да се съгласи с клиента, ако дефектът може да бъде отстранен чрез поправка или продуктът може да бъде заменен с друг. Възникналите повреди могат да бъдат отстранени успешно, за да може продуктът не само да се използва, но и да запази естетическите си качества.

Ако заявеният дефект е невъзможно да бъде отстранен, защото е значителен и необратим, а не сме имали друг чифт от същия модел в наличност, поради липса на други възможности, можем да решим да възстановим заплатената сума. Винаги можете също така да изберете и друг продукт от обширната ни оферта.




Платформа ОРС


В съответствие с Регламента на Европейския Парламент и на Съвета на Европа № 524/2013 от 21 май 2013 г. предоставяме електронна връзка към платформата за ОРС: ec.europa.eu/odr. Платформата за ОРС е м/у другото източник на информация за формите на извънсъдебно разрешаване на спорове, които могат да възникнат между предприемачи и потребители. Бихме искали да ви напомним, че имейл адресът, на който можете да се свържете с нас, е:  [email protected].

Спечели 18 лв. за покупки.
Регистрирайте се, за да получавате информации за нови продукти и промоции.