Здравейте, как можем да ви помогнем?

Как да върна продукт?

Можете бързо и удобно да заявите връщане на продукт от MODIVO на нашия уебсайт и да изберете начина, по който желаете да изпратите продукта обратно.

Вижте как можете да върнете продукт.

Как мога да проследя поръчката си?

Правим всичко възможно, за да получите пратката си възможно най-бързо. За да проследите пратката си трябва само да влезете на сайта на куриера и да попълните номера на товарителницата, който Ви изпращаме по имейл. Товарителницата ще бъде активна най-късно в рамките на 48 часа след изпращането на пратката от нашия склад.

Линк към проследяване на пратки изпратени с куриерска фирма Спиди: Проследи пратка

Линк към проследяване на пратки изпратени с куриерска фирма Еконт: Проследи пратка | Еконт

Как да заменя продукт?

Не предлагаме директна замяна в нашия магазин. Ако желаете да замените продукт за друг размер или модел, моля, върнете го и направете нова поръчка.

Как да подбера точния размер?

За Ваше удобство, всички наши продукти са точно измерени. Сравнете отделните мерки на избрания от Вас артикул на страницата на продукта с Вашите мерки и се насладете на успешно пазаруване.

Как да анулирам поръчка?

Въведете думата Анулиране в полето за съобщение и посочете данните, които изисква нашия виртуален асистент. След като заявката ви бъде обработена, ще получите потвърждение по имейл. Продуктите от анулираната поръчка ще бъдат налични отново на нашия уебсайт в рамките на 24 часа.

Не забравяйте, че правим всичко възможно, за да доставим всяка пратка до получателя възможно най-бързо. Ако статусът на поръчката не позволява да я анулирате, ще получите тази информация в разговора с чатбота.

Повече теми и отговори ще намерите в

Повече начини за контакт

Имейл съобщение

Свържете се с нас