Меню
За modivo.bg
Помощ
- Център за обслужване на клиенти
- Термини за реализация и начини за доставка
- Начини за плащане
- Връщане
- Гаранция
- Поддръжка на продукти
- Размери
Полезни линкове
Меню
За modivo.bg
Помощ
Полезни линкове
2 години гаранция
Всеки продукт има 2-годишна гаранция. Този срок важи за целия асортимент, включително и за продукти, закупени по време на
промоция.
Разглеждане на рекламация в рамките на 30 дни
Получавате решение по имейл в рамките на 30 дни.
Гаранция за оригиналност
Когато купувате от MODIVO, можете да сте сигурни, че продуктът е 100% оригинален.
Продуктът е бил повреден по време на употреба или има скрит дефект? Можете да подадете рекламация онлайн.
Желаете да рекламирате повреден часовник? Вижте как можете да го направите.
За да подадете рекламация, е необходимo:
За да подадете рекламация, попълнете онлайн формуляра. Уверете се, че данните във формуляра са правилни. Това ще ни позволи по-бързо да обработим Вашата рекламация.
Как да подадете рекламация за часовник?
Можете да подадете рекламация за часовник по два начина:
В рамките на гаранцията на магазина
Можете да предявите рекламация преди изтичането на 2 години от датата на получаване на часовника. Рекламацията се обработва от MODIVO.
В рамките на производствената гаранция
Гаранционната рекламация се обработва от производител, който е издал гаранцията на часовника. Ще получите решение относно рекламация по имейл,
веднага след връщането на часовника от сервиз на производител.
За да подадете рекламация, е необходимo:
Номер на поръчка - ако часовникът е бил закупен онлайн. Ще го намерите в профила си в раздел Моите поръчки или в имейла с потвърждение за направена поръчка.
Номер на фактура - която ще намерите в имейл изпратен от нас. Този номер не е задължителен за попълване.
Номер на банкова сметка (IBAN) - Номерът на банковата сметка трябва да съдържа 22 символа.
Гаранционна карта, ако е била приложена към часовника.
Попълнен хартиен формуляр за рекламация
Рекламация на часовник стъпка по стъпка:
1. Разпечатайте и попълнете формуляра за рекламация.
2. Подгответе пратката за изпращане:
a. Приложете към пратката:
1. Добре опакован часовник.
2. Попълнен формуляр за рекламация.
3. Гаранционна карта, ако е била приложена към часовника.
б. Затворете пратката и напишете върху нея РЕКЛАМАЦИЯ.
ВАЖНО: Опаковайте внимателно пратката, за да не се увреди по време на транспорт.
3. Имате възможност на безплатно връщане с куриерска фирма ЕКОНТ. Ако желаете да направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес, трябва да направите заявка за куриер н страницата на Еконт. Можете да изпратите пратката и от техен офис, както Ви е по-удобно.
ПОЛУЧАТЕЛ: за магазин obuvki.bg/modivo.bg
до адрес: бул. Тутракан № 11
Русе, 7000
Възможност за нулиране на формуляра ще намерите, като разширите менюто (три точки вдясно).
ПЛАТФОРМА ЗА ОНЛАЙН РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ (ОРС)
Съгласно регламента на Европейския парламент и на Съвета № 524/13 на 21 май 2013, предоставяме електронна връзка към OPC платформата: ec.europa.eu. Платформата за ОРС ще уведоми търговеца за вашето искане. Тя предвижда, наред с другите неща, информацията относно форми на извънсъдебно уреждане на спорове, които могат да възникнат между търговци и потребители. Независимо припомняме Ви, че имейл адрес под който можете да се свържете с нас е: reklamatsii@modivo.bg
Проверете най-често задаваните въпроси в Центъра за обслужване на клиенти или се свържете с нас