- Начална страница
- Рекламации
Начална страница
Меню
Меню
За modivo.bg
Помощ
- Център за обслужване на клиенти
- Термини за реализация и начини за доставка
- Начини за плащане
- Връщане
- Рекламации
- Поддръжка на продукти
- Размери
Полезни линкове
РЕКЛАМАЦИИ
При пазаруване в нашия интернет магазин можете да бъдете сигурни, че ще получите 100% оригинален продукт, който има 2-годишна гаранция, която позволява заявяване на рекламация в този срок. Срокът важи за целия асортимент на магазина, включително и за продукти, закупени по време на промоция.
Бихме искали да вземем под внимание всяка рекламация, но за съжаление в някои случаи това е невъзможно.
Необходимо е да имаме реални доказателства, че дефектът е възникнал по вина на производителя. Затова направете правилна оценка на продукта, за да бъдете сигурни, че възникналите дефекти не са били причинени от неправилна употреба или поддръжка.
Помнете, че нямате основание за рекламация при:
- 1.естествено износване на продукта;
- 2.механична повреда;
- 3.грешен подбор на размера;
- 4.след самостоятелно нанесени поправки;
- 5.употреба не по предназначение;
- 6.неспазване на инструкциите за пране;
- 7.грешна температура на гладене;
- 8.липса или неправилна поддръжка;
- 9.външни фактори - нaпр. деформации и разлепване възникнали при сушене на обувките до печки и радиатори;
- 10.механично пране на обувките;
- 11.промени в структурата/цвета на кожата, зависещи от естеството ѝ;
- 12.обезцветяване/изпускане на боя от обувки с хастар, боядисан с естествени оцветители.
В случай, че сте сигурни, че продуктът подлежи на рекламация, изтеглете формуляра за рекламации на облекло или обувки, попълнете го и го сложете в кутията с продуктите за рекламация.
Как да подадете рекламация?
1.Изтеглете съответния формуляр за рекламация на облекло или обувки и го попълнете.
2.Изпратете ни подробни снимки на продукта и отделно на проявения дефект заедно с попълнен формуляр за рекламация на имейл адрес: reklamatsii@obuvki.bg
3.След като колегите от отдел „Рекламации“ разгледат жалбата Ви, ще Ви информираме какви са възможните решения. Ще получите отговор (положителен или отрицателен) по имейл, а ако е необходимо, ще Ви помолим да ни изпратите продукта обратно, за да може по-обстойно да се разгледа рекламацията.
4.При одобрена рекламация можем да Ви предложим: частично възстановяване (в този случай можете да си запазите продукта), пълно възстановяване (изисква се да изпратите обратно дефектния артикул, за да Ви възстановим сумата, която сте заплатили за него, след като го получим), ремонт, а в някои случаи – замяна на нов продукт от същия модел.
5.Ако снимките се окажат недостатъчни за разглеждане на рекламацията, ще Ви помолим да върнете продукта със съответния формуляр на следния адрес:
ПОЛУЧАТЕЛ: за магазин modivo.bg:
до адрес: бул. България № 310
Русе, 7000
Имате възможност на безплатно връщане с куриерска фирма „Спиди“. Ако желаете да направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес, трябва да се свържете със "Спиди". Можете да изпратите пратката и от техен офис, както Ви е по-удобно.
Срокът за разглеждане на рекламациите е до 30 дни.
Ще получите уведомителен имейл, когато рекламацията Ви бъде обработена.
Най-често задавани въпроси
Рекламации
На какво основание е рекламацията?
Всеки продукт се продава с 2-годишна гаранция, която позволява заявяване на рекламация в този срок. Този принцип важи за целия асортимент на магазина, а също и за продукти, закупени по време на промоция.
Какъв е срока на гаранцията?
Всеки продукт се продава с 2-годишна гаранция, която позволява заявяване на рекламация в този срок. Срокът важи за целия асортимент на магазина, включително и за продукти закупени по време на промоция.
Замяната с нов продукт удължава ли срока на гаранцията на новия продукт с още 2 години?
Не, гаранционната отговорност не води до рестарт на срока на гаранцията за новия продукт с допълнителни 2 години.
Времето, през което продуктът е бил в ремонт, удължава ли гаранционния му срок?
Гаранционния срок на продукта не се удължава допълнително с времето, през което продукта е бил в ремонт.
Защо ми предложихте поправка, след като по закон имам право на избор на решение по въпроса?
Според закона, клиентът има право да поиска възстановяване на сумата в брой, но продавачът не е длъжен да се съгласи с клиента, ако дефектът може да бъде отстранен чрез поправка или продуктът може да бъде заменен с друг. Възникналите повреди могат да бъдат отстранени успешно, за да може продуктът не само да се използва, но и да запази естетическите си качества.
Защо въпреки исканата от мен поправка или замяна с друг продукт, магазинът ми възстановява заплатената сума?
Ако заявеният дефект е невъзможно да бъде отстранен, защото е значителен и необратим, а не сме имали друг чифт от същия модел в наличност, поради липса на други възможности, можем да решим да възстановим заплатената сума. Винаги можете също така да изберете и друг продукт от обширната ни оферта.
ПЛАТФОРМА ЗА ОНЛАЙН РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ (ОРС)
Съгласно регламента на Европейския парламент и на Съвета № 524/13 на 21 май 2013, предоставяме електронна връзка към OPC платформата: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=BG. Платформата за ОРС ще уведоми търговеца за вашето искане. Тя предвижда, наред с другите неща, информацията относно форми на извънсъдебно уреждане на спорове, които могат да възникнат между търговци и потребители. Независимо припомняме Ви, че имейл адрес под който можете да се свържете с нас е: reklamatsii@obuvki.bg.