- Начална страница
- Рекламации
Начална страница
Меню
Меню
За modivo.bg
Помощ
- Център за обслужване на клиенти
- Термини за реализация и начини за доставка
- Начини за плащане
- Връщане
- Гаранция
- Поддръжка на продукти
- Размери
Полезни линкове
РЕКЛАМАЦИИ
/Vector_2.png)
2 години гаранция
Всеки продукт има 2-годишна гаранция. Този срок важи за целия асортимент, включително и за продукти, закупени по време на промоция.
/Vector_2.png)
Разглеждане на рекламация в рамките на 30 дни
Получавате решение по имейл в рамките на 30 дни.
/Vector_2.png)
Гаранция за оригиналност
Когато купувате от MODIVO, можете да сте сигурни, че продуктът е 100% оригинален.
Продуктът е бил повреден по време на употреба или има скрит дефект? Можете да подадете рекламация онлайн.
Желаете да рекламирате повреден часовник? Вижте как можете да го направите.
Как да подадете рекламация онлайн? (не важи за часовници)
За да подадете рекламация, е необходимo:
- Номер на поръчка - който ще намерите в профила си в раздел Моите поръчки или в имейла с потвърждение за направена поръчка.
- Номер на фактура - която ще намерите в имейл изпратен от нас. Този номер не е задължителен за попълване.
- Номер на банкова сметка (IBAN) - Номерът на банковата сметка трябва да съдържа 22 символа.
-
Една снимка на целия рекламиран продукт и максимално още 2 снимки на самия дефект.
Уверете се, че снимките са ясни и показват целия продукт и повредите.
За да подадете рекламация, попълнете онлайн формуляра. Уверете се, че данните във формуляра са правилни. Това ще ни позволи по-бързо да обработим Вашата рекламация.
Как да подадете рекламация за часовник?
Можете да подадете рекламация за часовник по два начина:
-
В рамките на гаранцията на магазина
Можете да предявите рекламация преди изтичането на 2 години от датата на получаване на часовника. Рекламацията се обработва от MODIVO. -
В рамките на производствената гаранция
Гаранционната рекламация се обработва от производител, който е издал гаранцията на часовника. Ще получите решение относно рекламация по имейл, веднага след връщането на часовника от сервиз на производител.
За да подадете рекламация, е необходимo:
-
Номер на поръчка - ако часовникът е бил закупен онлайн. Ще го намерите в профила си в раздел Моите поръчки или в имейла с потвърждение за направена поръчка.
-
Номер на фактура - която ще намерите в имейл изпратен от нас. Този номер не е задължителен за попълване.
-
Номер на банкова сметка (IBAN) - Номерът на банковата сметка трябва да съдържа 22 символа.
-
Гаранционна карта, ако е била приложена към часовника.
-
Попълнен хартиен формуляр за рекламация
Рекламация на часовник стъпка по стъпка:
1. Разпечатайте и попълнете формуляра за рекламация.
2. Подгответе пратката за изпращане:
a. Приложете към пратката:
1. Добре опакован часовник.
2. Попълнен формуляр за рекламация.
3. Гаранционна карта, ако е била приложена към часовника.
б. Затворете пратката и напишете върху нея РЕКЛАМАЦИЯ.
3. Имате възможност на безплатно връщане с куриерска фирма Спиди. Ако желаете да направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес, трябва да се свържете със Спиди. Можете да изпратите пратката и от техен офис, както Ви е по-удобно. Адресът за връщане на продукти е следният:
ВАЖНО: Опаковайте внимателно пратката, за да не се увреди по време на транспорт.
ПОЛУЧАТЕЛ: за магазин obuvki.bg/modivo.bg
до адрес: бул. България № 310
Русе, 7000
Възможност за нулиране на формуляра ще намерите, като разширите менюто (три точки вдясно).
ПЛАТФОРМА ЗА ОНЛАЙН РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ (ОРС)
Съгласно регламента на Европейския парламент и на Съвета № 524/13 на 21 май 2013, предоставяме електронна връзка към OPC платформата: ec.europa.eu. Платформата за ОРС ще уведоми търговеца за вашето искане. Тя предвижда, наред с другите неща, информацията относно форми на извънсъдебно уреждане на спорове, които могат да възникнат между търговци и потребители. Независимо припомняме Ви, че имейл адрес под който можете да се свържете с нас е: reklamatsii@modivo.bg