- Начална страница
- Център за обслужване на клиенти
Начална страница
Меню
Меню
За modivo.bg
Помощ
- Център за обслужване на клиенти
- Термини за реализация и начини за доставка
- Начини за плащане
- Връщане
- Гаранция
- Поддръжка на продукти
- Размери
Полезни линкове
Център за обслужване на клиенти
При нас реномираните марки са на една ръка разстояние! Правим всичко възможно, за да Ви предложим широка гама от продукти. В Modivo.bg със сигурност ще намерите нещо за себе си. Поръчването и търсенето на продукти е интуитивно. Най-добре, убедете се сами - поръчайте и вижте колко е лесно.
Най-често задавани въпроси
Как да променя или анулирам поръчка?
За да направите промени в поръчката, свържете се за помощ с нашата инфолиния на номер 02/492-88-01 или изпратете запитване на нашия e-mail адрес: info@modivo.bg
За да анулирате поръчката, кликнете линка в долната част на съобщението за потвърждение. Можете да анулирате поръчката само в случай, че не е получила още статус "Пратка в реализация".
Как да подбера точния размер?
За Ваше удобство, всички наши продукти са точно измерени. Сравнете отделните мерки на избрания от Вас артикул на страницата на продукта с Вашите мерки и се насладете на успешно пазаруване.
Как да заменя продукт?
Ако продуктът, който сте получили, се различава от този, който сте поръчали, просто заявете връщането му и веднага направете нова поръчка!
Избраните артикули ще бъдат веднага запазени (резервирани) за Вас и след извършване на заплащането, ще Ви бъдат изпратени в рамките на 24 часа.
Как мога да следя пратката си?
Нямате търпение да дочакате пратката си? Чудите се дали вече е изпратена? Или може би просто искате да знаете къде в момента се намира пакета с мечтаните Ви покупки? Нищо трудно!
Полагаме всички усилия, за да получите пратката си възможно най-бързо. Можете да наблюдавате нейното местонахождение по всяко време. Достатъчно е само, да влезете в сайта на вашия превозвач и да посочите номера на товарителницата.
Вижте колко е лесно!
Полагаме всички усилия, за да получите пратката си възможно най-бързо. Можете да наблюдавате нейното местонахождение по всяко време. Достатъчно е само, да влезете в сайта на вашия превозвач и да посочите номера на товарителницата.
Вижте колко е лесно!
Speedy |
||
Кликнете тук за да проверите статуса на пратката си. |
Как да върна продукт?
За да заявите връщане, следвайте указанията по-долу:
1. Влезте във Вашия профил на www.modivo.bg, а след това преминете към маркера ”Заявете връщане”. Ако нямате профил в нашия магазин, влезте на сайта ни www.modivo.bg/vrashtane-na-produkti и кликнете бутона “Заявете връщане”.
2.Въведете данните си, посочете продуктите за връщане, след което изберете съответния номер от списъка с причините за връщане.
3. Изберете начина за връщане.
4.Попълнете и подпишете Формуляра за връщане и го приложете към продукта, който желаете да върнете. Ако се нуждаете от нов формуляр, можете да го принтирате от страницата с обобщението на поръчката ви или да го изтеглите от тук.
5.Опаковайте стабилно продуктите за връщане в картонена кутия и приложете попълнения Формуляр за връщане. Необходимо е връщаните продукти да са в оригиналните им опаковки, както и с оригиналните си етикети, пломби и аксесоари. Продуктите не трябва да имат следи от употреба или да са с нарушен търговски вид.
6. Изпратете пратката съгласно нашите инструкции за избрания от Вас начин на връщане, които ще получите от нас онлайн по време на процеса на връщане.
Как мога да изтрия профила си?
За да изтриете профила си и личните данни свързани с него, свържете се с нас, като напр. позвъните на нашия телефон или се свържете с нас по имейл (подробностите можете да намерите в секцията Контакти).