Меню
За modivo.bg
Помощ
- Център за обслужване на клиенти
- Термини за реализация и начини за доставка
- Начини за плащане
- Връщане
- Гаранция
- Поддръжка на продукти
- Размери
Полезни линкове
Меню
За modivo.bg
Помощ
Полезни линкове
Стараем се, Вашата поръчка да достигне до Вас възможно най-бързо.
95% от поръчките се приготвят и изпращат в рамките на 24 часа.
Пратките от Полша се доставят в Русе. От там се доставят до посочения от клиента адрес за доставка. Приблизителното време за доставка на поръчката е от 2 до 5 работни дни.
Помнете: Времето за реализация и доставка на поръчките не включва съботите, неделите и празничните дни.
Щом пратката пристигне в Русе и бъде обработена в куриерска фирма Speedy, ще получите съобщение с информация за доставката.
За съжаление не предлагаме опцията Преглед и тест преди заплащане.
Ако размерът или моделът не е подходящ, имате възможност да го върнете, за наша сметка с куриерска фирма Спиди, в срок от 30 дни от датата на получаване. Продуктите не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид.Обработка на поръчка
Въведете в търсачката името на продукта, който търсите. Наличните филтри ще Ви помогнат да намерите идеалния модел. Можете да филтрирате продуктите, включително по вид, марка, цвят, размер и много други параметри.
Пссс...В действителност е още по-лесно отколкото изглежда!
95% от поръчките се приготвят и изпращат в рамките на 24 часа. Пратките пътуват от 3 международни складове. Приблизителното време за доставка на поръчката е от 2 до 5 работни дни.
ВАЖНО: времето за обработка и доставка на поръчките не включва съботите, неделите и празничните дни.
Щом пратката пристигне в България и бъде обработена в куриерската фирма , ще получите съобщение с информация за доставката.
За всеки етап от обработката на поръчката, Ви информираме по имейл. Статуса на поръчката можете да следите по всяко време, след като влезете във Вашия профил.
За да направите промени в поръчката, свържете се с нашите консултанти на чата или изпратете имейл на: info@modivo.bg
Възползвайте се от опцията за анулиране на поръчката чрез нашия чат.
Въведете думата Анулиране в полето за съобщение и посочете данните, които изисква нашия виртуален асистент. След като заявката ви бъде обработена, ще получите потвърждение по имейл. Продуктите от анулираната поръчка ще бъдат налични отново на нашия уебсайт в рамките на 24 часа.
Не забравяйте, че правим всичко възможно, за да доставим всяка пратка до получателя възможно най-бързо. Ако статусът на поръчката не позволява да я анулирате, ще получите тази информация в разговора с чатбота.
Какви са обозначенията на статусите на поръчките?
Описание на най-често срещаните статуси на нашите поръчки.
Очакваща плащане: Очакваме поръчката да бъде платена най-късно в рамките 3 часа. След изтичане на този срок поръчката ще бъде автоматично анулирана.
Готова за изпращане: Обработката на Вашата поръчка е завършена успешно и тя е насочена към отдел транспорт. Там пратката ще бъде проверена и опакована.
Анулирана: Поръчката е била анулирана поради неотразено плащане, вследствие на изпратена молба за анулиране по имейл или поради невъзможност да бъде обработена. На този етап поръчката вече не може да бъде обновена. Заявените продукти ще бъдат отново налични в онлайн магазина ни в рамките на 24 часа.
Изпратена: Вашата пратката вече има генерирана товарителница и пътува към посочения адрес или офис на куриер.
Върната изцяло или частично: Поръчката е проверена и успешно обработена от Отдел връщане. В срок от 3 до 5 работни дни сумата за върнатия продукт трябва да се отрази по сметката или картата Ви.
Отказана: Вашата пратка е била оказана и върната към нас. Ако все още имате интерес, можете да си направите нова поръчка.
Проверете най-често задаваните въпроси в Центъра за обслужване на клиенти или се свържете с нас