Самият той казва за себе си: ходещ етикет, Labelfeld - по този леко ироничен начин дизайнерът изтъква факта, че името и фамилията му са марка, която генерира огромни приходи. Работил е с най-големите марки и вериги в света. Лагерфелд придобива световна популярност през 1983 г., когато става творчески директор на модна къща Chanel. Именно Лагерфелд превръща Шанел в най-печелившия производител в сектора на луксозната мода. Това го постига с бурни и зрелищни представления, но и с внимание към по-младата част от публиката. Той е успявал да съчетава работата си в Chanel с управлението на собствената си марка, кръстена на негово име. Тя се характеризира със съчетанието на модерния дизайн с рокендрол стайлинга, както и геометрични, изчистени форми, графични цветови комбинации и... мотиви с любимата котка на дизайнера, Choupette.